Pages

"Call centar" počeo sa radom

"Železnice Srbije" 16. juna u železničkoj stanici Beograd pustile su u rad "Call centar", čime je putnicima omogućeno znatno bolje i brže informisanja od dosadašnjeg. Na ovaj način srpske železnice nastavljaju da unapredjuju svoju ponudu u putničkom saobraćaju.

"Call centar" omogućava optimalno primanje poziva i pružanje informacija korisnicima usluga srpskih železnica. "Call centar" će u početku služiti za davanje informacija uz pomoć govornih poruka i usmenih informacija telefonskih operatera.
 

Broj "call centra", koji će biti dostupan 24 sata neprekidno je:

  0 1 1 – 3 6 0 – 2 8 – 9 9

Tehnologija sistema zasniva se na paralelnom radu pet operatera, uz interaktivne odgovore putem govornih poruka. Rad operatera će biti pod nadzorom, a razgovor sa klijentima će se snimati. Pristup operaterima je omogućen izjamljivanjem Telekomovih resursa, tako da čak 30 korisnika mogu istovremeno da pristupe sistemu.

Pozivanjem "Call centra" putnici mogu da dobiju informacije o saobraćaju vozova i redu vožnje na medjunarodnim i domaćim relacijama (polazak, dolazak, kašnjenje ili otkazivanje vozova), kao i o ceni karata, rezervisanju mesta, povlasticama, izmenama u redu vožnje, turističkoj ponudi ("Romantika" i "BeoRomantika") i drugo.

Podaci o saobraćaju vozova koriste se iz baze podataka "Informacionog sistema za praćenje hoda vozova u realnom vremenu". Za ovaj informacioni sistem "Železnice Srbije" prošle godine dobile su prestižnu informatičku nagradu "Diskobolos".
U prvoj fazi "call centar" će moći da se koristi samo za teritoriju Beograda, a kasnije i za teritoriju čitave Srbije.

"Železnice Srbije" u budućnosti planiraju da prošire "call centar" u "kontakt centar", uključivanjem u sistem i SMS, e-mail i fax-a. Na taj način će se dobiti jedan komunikacioni sistem sa širokim spektrom mogućnosti.

Procenjena vrednost idejnog projekta, sa puštanjem u rad "call centra" je oko 800 hiljada dinara.

Do sada se informisanje klijenata "Železnica Srbije" odvijalo sa više lokacija, odakle su se mogli dobiti različiti podaci o redu vožnje, kašnjenjima, ceni karte. Nije bilo odgovarajuće baze podataka, tako da je brzo davanje informacija bilo znatno otežano.

http://www.voip-shop.com.hr/index.php/cPath/62

No comments:

Post a Comment

 
CONTACT FORM
Please fill contact form in details:
Name and surname:  *
E-mail:  *
Telephone:  *
Arrival:  *
Check out:  *
Number of Persons:  *
Accommodation Type:
Price:
Destination:  *
Business Sector:
Subject:  *
Wishes and comments:
 
 
 *Must be filled with fields.  
 


Reklama

Promotivna akcija kako dobiti besplatni website turistickog objekta traje do kraja 2012. god i ukljucuje oglasavanje u dva CRS-a (www.booking-hotels.biz i www.telenetholidays.com), sa besplatnim koriscenjem usluga oglasavanja max 1 vesti mesecno u trajanju od 7 dana ... saznaj vise
 

Copyright Info Telenet Group - Srbija Zabranjeno kopiranje sadrzaja sajta u celosti ili delovima || Telenet Marketing Call Centar || +381.64.555.8581; +381.61.615.4768; || marketing@booking-hotels.biz